dacă eşti singur…mai contează

Dacă mai contează ceva, cineva sau mai contezi pentru cineva(în cazul când rămâi total singur)  eu dau un raspuns succint : NU

Sentimentul de victorie totală care mă domină după ce am scris aceste două litere meschine este fulminant dar adevărul zace ca un ticălos, pitit acolo unde nu îl vom găsi niciodată . Înrebările m-au năpădit ca niciodătă cu o frică furioasă, care îndesa în gâtul meu un nod fără soluţionare ,fără noroc pentru formula de vieţuire. Eram blocat! şi când eşti singur rămân urme în alţiiPriveam în mine si nu găseam decât frică!

A trebuit să rememorez dureros zilele in care mă simteam singur şi formele sale hidoase ,induse, nenaturale , determinate de orgoliu, teamă sau furie ale acestui sentiment în macabrele  lui manifestări : singurătate lâgă cineva…singurătate între apropiati, singurătate printre străini, singurătate fără contact dar printre oameni, singurătate departe de oameni şi îmi dau seama că singurătatea a fost de fiecare dată alegerea mea, temerea mea,muza mea, iar singurul egoist din ecuatie eram eu!

În toate situatiile în care am fost dominat de sentimentul de singurătate am fost îconjurat de oameni de natură sau de gânduri iar singurătatea a fost alegerea mea facilă.

Dacă mai contezi când eşti  singur… hotărât: NU…Dacă devii uman când nu te simţi  singur ….nu stiu: Când începem

4 responses to “dacă eşti singur…mai contează

Lasă un răspuns

